Enkla, tydliga priser

Vet alltid vad du får

Du köper strategin, processen och leveransen.
Som ett resultat får du ökad försäljning.

Hur du läser pristabellen

Det är inte lätt att säga innan hur mycket investeringen i din marknadsföring kommer att kosta. Allt beror på dina mål och hur snabbt du vill komma dit. Du är den som känner ditt företag bäst. Därför har vi tagit fram exempel på hur det kan se ut med olika paket.

  • Build
    23

    23

    inPoints/mån

    Investering
    29 000 kr/mån

  • Grow
    60

    60

    inPoints/mån

    Investering
    67 000 kr/mån

  • Hyper
    95

    95

    inPoints/mån

    Investering
    105 000 kr/mån

Build

Passar företag som vill komma igång med sin marknadsföring för att få fler leads och kunder.

whatshot 23
trending_up trending_up trending_up Tillväxt: snabb

Ju mer poäng per månad desto fler aktiviteter. Mer poäng = fler leads = fler kunder.

Ett typiskt Build upplägg kan se ut så här:

  • 4 artiklar/månad
  • Blog boost
  • On-page SEO
  • Social publicering
  • Social monitorering
  • 1 nyhetsbrev/månad
  • Landningssida & CTA
  • Growth-Driven Design
  • 1 leadskampanj/kvartal
  • E-postmarknadsföring
  • Ad Management
  • Ad Creative

Grow

Passar företag som vill höja sin tillväxtkurva och nå mål snabbare.

whatshot 60
trending_up trending_up trending_up Tillväxt: snabbare

Ju mer poäng per månad desto fler aktiviteter. Mer poäng = fler leads = fler kunder.

Ett typiskt Grow upplägg kan se ut så här:

  • 8 artiklar/månad
  • Blog boost
  • On-page SEO
  • Social publicering
  • Social monitorering
  • 1 nyhetsbrev/månad
  • Landningssida & CTA
  • Growth-Driven Design
  • 1 leadskampanj/kvartal
  • E-postmarknadsföring
  • Ad Management
  • Ad Creative
  • Marketing Automation
  • Off-page SEO

Hyper

Passar företag med aggressiva tillväxt mål som vill se en snabb acceleration mot mål.

whatshot 95
trending_up trending_up trending_up Tillväxt: snabbast

Ju mer poäng per månad desto fler aktiviteter. Mer poäng = fler leads = fler kunder.

Ett typiskt Hyper upplägg kan se ut så här:

  • 12 artiklar/månad
  • Blog boost
  • On-page SEO
  • Social publicering
  • Social monitorering
  • 2 nyhetsbrev/månad
  • Landningssida & CTA
  • Growth-Driven Design
  • 2 leadskampanj/kvartal
  • E-postmarknadsföring
  • Ad Management
  • Ad Creative
  • Marketing Automation
  • Off-page SEO

Ingår i alla paket

Scorecard

Varje månad får du en rapport och scorecard som hjälper till att benchmarka framsteg och hålla ledningen uppdaterad. Allt för att beskriva arbetet som utförts, resultaten och vad vi planerat för dig nästa månad.

Gameplan

Din gameplan skapas av din strateg och beskriver de högsta prioriterade aktiviteterna som behövs för att du ska kunna nå dina mål. inPoints är aktiviteter som tillför värde för ditt företag och i vår tjänstekatalog specificeras exakt hur många inPoints varje aktivitet har. Som kund får du tillgång till vår tjänstekatalog.

Implementeringsteam

Din digitala strateg är din primära kontaktperson medan leverans av aktiviteter är ett lagarbete. Du får ett dedikerat implementeringsteam som består av strateger, content manager, inbound marketing konsult, UX/UI designer och utvecklare.

HubSpot support

HubSpots allt-i-ett-system är ett nödvändigt verktyg i din tillväxtresa och för att du ska få alla fördelar som finns så ger vi dig stöd, struktur och support.

Vanliga frågor

Letar du efter andra svar? Prata med oss.

Hur långa avtalstider har ni?

En månad. Som Spotify — och du kan ändra paket när du vill. Medan vi tror på att vi ska förtjäna göra affärer med dig som kund månad för månad så uppmuntrar vi dig att tänka framåt med en horisont på minst ett år, och förvänta dig ett gott samarbete många år framöver. Därför att arbetet med att växa din kundbas tar tid.

Vad förväntas av mig i vårt samarbete?

Inbound marketing är en strategisk del av din verksamhet och vi tror på lagarbete. På en lägsta nivå förväntas du att gå igenom material i god tid och delta på planerade möten för att diskutera utfall, insikter och idéer. För en typisk kund innebär det 2–4 timmar i veckan och 4–8 timmar under strategifasen.

Hur vet jag om inLink passar mitt företag?

Om hela ledningen är ombord, du har långsiktiga ambitioner, en lång säljcykel och minst en säljare för att ta hand om inkommande leads — och är öppen för kreativa idéer — då passar vi troligen varandra. Vi är specialister på tillväxtstrategier för IT & Telekomföretag så om vi inte tror att vi kan hjälpa dig säger vi det på förhand.

Kan ett paket anpassas till mitt företagsspecifika behov?

Absolut. Våra paket har inbyggd flexibilitet så att du får exakt den leverans du behöver när du behöver. Om ditt team exempelvis skriver artiklar och skapar content som e-böcker, whitepapers och infographics använder vi det och fördelar inPoints där vi kan få störst effekt.

Varför måste jag ha HubSpot?

Därför att vårt arbete baseras på dina affärsmål och HubSpot är tekniken som snabbar på arbetet. Det är en viktig komponent i vår tjänst för att driva en kundcentrerad marknadsföring och göra försäljningen personligare. Utan HubSpot är det som att be din redovisare sköta bokföringen i Excel. Det går, men…

Bygger ni webbplatser på Wordpress?

Nej. Vi bygger det på HubSpot och som ett resultat får din webbplats en sömlös integration med ett världsledande Marketing Automation- och CRM-system.

Och om jag bara vill att ni designar en ny webbplats?

En webbplats designad för att generera sälj är en bra början, men fråga dig själv: Vad ska jag göra för att få det att hända? Det är där inbound marketing och growth-driven design kommer in i bilden. Det ena föder det andra och det är ett löpande arbete för att hela tiden öka dina marknad- och försäljningsresultat.

Om du ändå bara vill att vi bygger din webbplats på HubSpot hjälper vi gärna till.

Hur snabbt kan jag se resultat?

Vi lovar att med den mest effektiva och högsta möjliga kvalitén använda all vår förmåga för att hjälpa dig nå uppsatta mål. Och vi tror starkt på att mäta framgång. Men att lova specifika resultat är oseriöst. Det kan inte ens din läkare göra.

Med det sagt är det rimligt att börja se inledande resultat inom 3–6 månader och mer märkbara resultat inom 6–12 månader. Men det beror på vilket paket du väljer och ditt nuläge. Saker som ditt konkurrensläge, dina produkter och bland annat prissättning har betydelse.

Bra att veta är att inbound marketing är en långsiktig investering. Det kan liknas med att investera i aktier. I början händer det lite men med tiden kan du förvänta dig resultat med en ränta-på-ränta effekt. År efter år.

inLink om priser & affärer

Marknadsföringsbranschen står inför en viktig förändring.

Men många byråer visar motstånd till att förändras och deras arbetssätt är rotad i gamla vanor. Vi tror dessa byråer kommer att falla och nya ledare uppstå som är mer agila, teknikkunniga och datadrivna — i allt de gör.

Vi tror de använder effektivitet och produktivitet för att mäta lönsamhet — inte fakturerade timmar. Vi tror deras värde och framgång mäts av leveransförmåga och resultat — inte beläggningsgrad.

Vi tror på enkla priser som fungerar för alla.

Därför har vi skapat en innovativ tjänstemodell i form av en flatrate prenumeration. Det är en flexibel modell med poäng som bestämmer värdet av olika aktiviteter.

Så här fungerar det. Du prenumererar månadsvis för ett paket med inPoints som passar din budget och du kan skala upp eller ner när du vill. Varje inPoint är en investering i din marknadsföring och bygger din konkurrensfördel.

Din gameplan och hur vi jobbar.

Tillsammans med dig kommer vi fram till ett mål vi ska nå under en tolvmånadersperiod. Målet bryter vi ner i 90-dagarscykler. Det är din gameplan. Den består av flera projekt som består av en serie aktiviteter. Det är inPoints.

Aktiviteter planerar vi ut månadsvis och en månad bryter vi ner till två veckors sprintar. Under sprintar har vi uppföljningsmöten med dig så att du får en tydlig översikt vad vi kommer jobba med och vad vi har gjort.

När allt är sagt och gjort har vi satt upp mål, valt projekt för att komma dit och kartlagt en handlingsplan med en process för att leverera projekt. Med andra ord jobbar vi agilt. Det är så enkelt. Jag gav bara en mer sofistikerad beskrivning.

Effektivt för oss, tydligt för dig.

Våra paket gör att vi växer i den takt du växer så att vi alltid och tillsammans kan förbättra och innovera.

Vi tror det är framtiden för marknadsföringsbranschen — en framtid som definieras och leds av kreativa och strategiska byråer — och du har möjligheten att jobba med en av dem.

Benjamin--test-test-test-del.png
Benjamin Razi
Grundare av inLink Sweden

Nyfiken på
hur långt
600 poäng
tar dig?